Cum puteti obtine un job intr-un Call Center?

Call Center-urile sunt foarte accesibile, daca sunteti in cautarea unui loc de munca, deoarece nu necesita studii superioare.

Majoritatea locurilor de acest gen accepta ca angajati absolventi de liceu sau studenti. Cu toate acestea, ca si in cazul oricarui job si acesta prezinta avantaje si dezavantaje.

Iata cateva sfaturi utile despre cum puteti obtine un job intr-un Call Center:

- Faceti-va CV-ul, in care sa includeti experienta profesionala anterioara, cu privire la relatiile cu publicul si cu clientii, precum si studiile efectuate si aptitudinile de comunicare personale, deoarece un CV corect si care reflecta realitatea va va ajuta sa obtineti un job la un Call Center.

- Inainte de a aplica pentru un job, trebuie sa va alegeti un Call Center care sa corespunda calificarii dumneavoastra. Unele astfel de locuri necesita aptitudini tehnice, iar altele se concentreaza pe deservirea clientilor, lucru ce implica o foarte buna cunoastere a limbii engleze.

- Puteti cauta online Call Centerul potrivit sau puteti intreba persoana care se ocupa cu angajarile ce fel de agenti necesita.

- Depuneti-va CV-ul. Daca ati gasit Call Centerul potrivit, este indicat sa va depuneti cat mai repede CV-ul, fie online, fie personal si sa asteptati confirmarea de primire. In mod normal departamentul de resurse umane evalueaza aplicatiile intr-o zi de la depunerea CV-ului, asadar veti afla repede daca sunteti sau nu calificati.

- Daca sunteti anuntati ca veti avea un prim interviu, pregatiti-va. Nu uitati ca aveti o singura sansa sa va prezentati cum se cuvine. Chiar daca frumusetea fizica nu este un atu, este foarte important sa aratati impecabil in timpul unui interviu. Trebuie sa va imbracati corespuzator si sa respectati eticheta care se impune la asemenea ocazii. 

- Daca ati trecut de primul interviu, urmatorul pas este interviul final. In aceasta etapa trebuie sa va asteptati la intrebari mai detaliate si trebuie sa stiti ca acum e momentul sa va negociati salariul, insa trebuie sa fiti rezonabili, deoarece unele firme au salarii standard pentru debutanti. Pe de alta parte, nu dati inapoi, in ceea ce priveste suma ceruta, deoarece companiile incearca sa satisfaca nevoile candidatilor, mai ales daca ii considera valorosi.

- Odata ce ati fost angajati, nu va mai ramane decat sa semnati contractul. Nu este indicat sa semnati contractul pe loc, fara sa-l studiati inainte. Cititi-l in detaliu, pentru a nu trece cu vederea anumite aspecte. Unele Call Center-uri impun noilor angajati o perioada de training, timp in care acestia nu primesc salariul intreg, iar altele va pot cere ca si garantie pentru achitarea costurilor pregatirii proesionale, sa lucrati pentru ei timp de cateva luni sau chiar cativa ani.