Ce acte sunt necesare pentru eliberarea unui nou buletin daca cel vechi ti-a fost furat sau deteriorat?

Buletinul  este actul care ne reprezinta pe noi oficial, fapt pentru care daca se intampla sa-ti pierzi actul de identitate sau sa-ti fie furat esti obligat sa anunti serviciul de evidenta a persoanelor. Pentru a-ti fi eliberat un nou act de identitate ai nevoie de urmatoarele acte:

-  cererea pentru eliberarea actului de identitate  de  acest tip care trebuie imprimata fata- verso
 (in format A4 pe o singura foaie)

- daca actul vechi a fost furat, trebuie depusa si dovada de la Politie din care sa rezulte ca furtul a fost inregistrat (copie xerox şi original)

- actul de identitate si cartea de alegator, in cazul deteriorarii

- certificatul de nastere, original si copie

- certificatul de casatorie, daca este cazul, original si copie

- hotararea de divort, definitiva si irevocabila, dupa caz, original si copie

- certificatul de deces al sotului/sotiei decedat/decedate, in cazul sotului supravietuitor, original si copie

- certificatele de nastere ale copiilor cu varsta mai mica de 14 ani, original si copie

- documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu -original si copie

- un document emis de institutii publice care sa prezinte o fotografie de data recenta, pentru a se certifica identitatea persoanei:  pasaport, permis de conducere, legitimatie de serviciu, livret militar sau  diploma de absolvire a unei institutii de invatamant- original si copie

- chitanta reprezentand contravaloarea cartii de identitate - 7 lei

- timbru fiscal sau chitanta reprezentand contravaloarea taxei extrajudiciare de timbru - 5 lei

Pentru mai multe informatii privitoare la taxe sau la modalitatea de plata a acestora accesati  site-ul propriu al fiecarui  serviciu.